Informacje
Informacje
W związku z małą ilością deklaracji na posiłki w dniach: 23, 24, 27, 30 i 31 grudnia 2024 r. oraz 2, 3 stycznia 2025 r. informujemy, że w tych dniach stołówka szkolna będzie NIECZYNNA.
Prosimy o samodzielne zapewnienie prowiantu dzieciom, które będą obecne w szkole.
Informujemy, że dni 23 - 31 grudnia 2024 r. oraz 2 - 3 stycznia 2025 r. nie zostaną uwzględnione w opłacie abonamentowej.
W tych dniach uczniowie klas 1-8 mają zapewnioną opiekę w świetlicy. Umożliwiamy Państwu zakup obiadów na te dni, tylko i wyłącznie po złożeniu wcześniejszej deklaracji.
Prosimy o zgłoszenia tylko osoby, które będą OBECNE. Zgłoszenie NIEOBECNOŚCI nie jest wymagane – te dni nie zostaną uwzględnione w tabeli opłat.
Zgłoszenia przyjmujemy TYLKO mailem na adres 42pbgastro@gmail.com do 13 grudnia (imię, nazwisko dziecka, klasa oraz dni w których deklarowana jest obecność). Po otrzymaniu pisemnej deklaracji, system obiadowy zostanie odblokowany na podane powyżej dni, co umożliwi opłacenie abonamentu.
Złożone deklaracje są wiążące i nie będzie możliwości ich odwołania. Prosimy o przemyślane decyzje. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania posiłków w momencie nie zebrania się minimalnej liczby osób chętnych.
INFORMACJA DLA UCZNIÓW Z KLAS 1
Informujemy, że od dnia 3 września posiłki wydawane będą tylko tym uczniom z klas 1, których rodzice zadeklarowali chęć korzystania z obiadów, dokonali rejestracji w systemie e-stołówka i wnieśli opłatę za posiłki we wrześniu. Deklaracje przyjmowane są drogą mailową na adres 42pbgastro@gmail.com
Prosimy o kontakt mailowy w celu utworzenia konta obiadowego dziecka i wybrania formy posiłku na bieżący rok szkolny. W wiadomości mail należy podać: imię, nazwisko dziecka, kl., numer szkoły, wybrany schemat posiłków np. II danie lub obiad, numery tel. do kontaktu z Państwem (do obojga rodziców/opiekunów). Adres z którego zostanie wysłana wiadomość, stanie się jednocześnie loginem do konta dziecka. W odpowiedzi otrzymacie Państwo wszystkie wymagane informacje.
Szczegółowe informację odnośnie cen, rodzaju abonamentów znajdziecie Państwo również w plikach poniżej.
Informacje dla nowych uczniów
Zachęcamy do skorzystania z usług naszej firmy. Zapewniamy, że wszystkie serwowane posiłki przygotowywane są z naturalnych produktów, dostarczanych przez zaufanych dostawców z którymi współpracujemy od lat. Dodatkowo gotujemy na miejscu co gwarantuje świeżość wydawanych obiadów!
W sprawach związanych z aktualnym cennikiem, aktywacją konta obiadowego, rozliczeniami posiłków bądź realizacją diet prosimy Państwa o kontakt z Kierownikiem odpowiedzialnym za Państwa szkołę - Panią Aleksandrą Zduńczyk pod adresem email 42pbgastro@gmail.com lub telefonicznie 512 278 034. Nasz pracownik będzie do Państwa dyspozycji od 26 sierpnia.
Rodziców nowych uczniów, prosimy o kontakt mailowy w celu utworzenia konta obiadowego dziecka i wybrania formy posiłku. W wiadomości mail należy podać: imię, nazwisko dziecka, kl., numer szkoły, wybrany schemat posiłków np. II danie lub obiad, numery tel. do kontaktu z Państwem (do obojga rodziców/opiekunów). Adres z którego zostanie wysłana wiadomość, stanie się jednocześnie loginem do konta dziecka. W odpowiedzi otrzymacie Państwo wszystkie wymagane informacje.
UWAGA!
Realizujemy diety wege, bezmleczne / bez laktozy i eliminujące gluten itp, a także inne specjalne potrzeby żywieniowe możliwe do zapewnienia w warunkach żywienia zbiorowego. Diety przygotowywane są indywidualnie. Dietę dziecka należy zgłosić do nas wcześniej, przesłać zaświadczenie od lekarza prowadzącego oraz listę produktów które eliminowane są w diecie Państwa dziecka.
Tych z Państwa, którzy planują korzystać z żywienia w oparciu o refundację (OPS lub inne źródła finansowania) prosimy o dostarczenie do szkoły oraz do nas stosownej dokumentacji celem dopisania dziecka/podopiecznego do listy uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej.
Szanowni Państwo,
Bardzo cieszymy się, że będziemy mieli możliwość żywienia Państwa dzieci również w tym roku szkolnym.
Przypominamy, że dla Państwa wygody umożliwiamy opłacanie posiłków w abonamencie bezpośrednio z portalu rodzica e-stołówka za pośrednictwem przelewy24 . Usługa dostępna jest dla zarejestrowanych użytkowników. Do przelewu automatycznie doliczana jest standardowa prowizja bankowa.
Osoby, które do tej pory nie rejestrowały się oraz rodziców nowych uczniów, prosimy o kontakt pod adresem 42pbgastro@gmail.com w celu aktywacji konta obiadowego dziecka i wybrania formy posiłku. W wiadomości mail należy podać: imię, nazwisko dziecka, kl., numer szkoły, wybrany schemat posiłku np. obiad lub II danie, numery tel. do kontaktu z Państwem (do obojga rodziców/opiekunów). Adres, z którego zostanie wysłana wiadomość, stanie się jednocześnie loginem do konta dziecka. Dla osób, które mają aktywne konto przypominamy, że adresem do logowania jest strona https://pbgastrosp42.loca.pl login to mail podany przy rejestracji. W razie problemów z logowaniem prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (dane kontaktowe poniżej).
UWAGA!
Wszystkie osoby zainteresowane zmianą formy posiłku w nowym roku szkolnym, przed dokonaniem płatności proszone są o kontakt z naszym pracownikiem w celu dokonania zmiany w systemie. Obecnie na koncie obiadowym wyświetlać się będzie schemat posiłku, z którego dziecko korzystało w poprzednim roku szkolnym. Zmian dokonywać można od 26 sierpnia.
W dalszym ciągu istnieje możliwość opłacania posiłków zwykłym przelewem, wg tabeli abonamentowej. REKOMENDUJEMY JEDNAK KORZYSTANIE Z PRZELEWY24. Płatności należy dokonać zawsze najpóźniej do 29 dnia miesiąca poprzedzającego okres abonamentowy.
Umożliwiamy Państwu złożenie deklaracji późniejszych wpłat obowiązującą przez cały rok szkolny. Deklaracje z lat poprzednich nie będą uwzględniane, prosimy o złożenie ich na nowo. Treść deklaracji znajdziecie Państwo w oddzielnym pliku. Na wypełnione deklaracje czekamy do 1 września.
Wszystkie osoby, które planują korzystać z żywienia w oparciu o refundację (OPS lub inne źródła finansowania) muszą dostarczyć do szkoły oraz do naszego pracownika stosowną dokumentację celem dopisania dziecka/podopiecznego do listy uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej.
Zamówienie lub odwołanie posiłku można złożyć w aplikacji zawsze do godziny 9.00 rano w dniu wydawania posiłku w e-stołówka lub smsem. Informację na temat cen wybranych posiłków, abonamentu na dany miesiąc oraz jadłospis znajdziecie Państwo w oddzielnym pliku.
PRZYPOMINAMY O KONIECZNOŚCI NOSZENIA KART OBIADOWYCH.
OSOBA DO KONTAKTU
We wszystkich sprawach związanych z posiłkami, prosimy o kontaktowanie się bezpośrednio z Kierownikiem odpowiedzialnym za Państwa szkołę:
Aleksandra Zduńczyk
e-mail: 42pbgastro@gmail.com
telefonicznie 512 278 034 (od pon. do pt. w godzinach 8.00-15.00)
logowanie do systemu: https://pbgastrosp42.loca.pl
PB GASTRO
Osoby zainteresowane skorzystaniem z deklaracji późniejszych wpłat proszone są o skopiowane następującej informacji i przesłanie jej w treści maila lub skanem na adres mail dedykowany Państwa szkole.
Informujemy, że deklaracje złożone w latach poprzednich nie będą uwzględniane. Konieczne jest złożenie nowej z aktualnymi danymi.
DEKLARACJA PÓŹNIEJSZYCH WPŁAT
„Oświadczam, że (imię i nazwisko dziecka, numer szkoły, klasa) ………….…………………………………………………………….. będzie korzystał/korzystała z posiłków w roku szkolnym 2024/2025. Opłatę za posiłki zobowiązuję się wpłacać do dnia ...................... każdego miesiąca (nie później jednak niż do 10 każdego miesiąca). Przyjmuję do wiadomości, że nieopłacenie abonamentu w powyższym terminie skutkuje wstrzymaniem wydawania posiłków do czasu uiszczenia opłaty.
O wszelkich zmianach lub braku możliwości opłaty w w/w terminie zobowiązuję się poinformować. Dane kontaktowe do rodzica/opiekuna: mail ................................................ nr tel. ............................................. "
OSOBA KONTAKTOWA:
We wszystkich sprawach związanych z posiłkami, prosimy o kontaktowanie się bezpośrednio z Kierownikiem odpowiedzialnym za Państwa szkołę:
Aleksandra Zduńczyk
e-mail: 42pbgastro@gmail.com
telefonicznie 512 278 034 (od pon. do pt. w godzinach 8.00-15.00).